26 Haziran 2012 Salı

Kamuoyuna Duyuru


Eylül 2011′den beri iyi kötü sürdürdüğüm, 60 tane yazı yazdığım Sporx’ten; “Kaşar futbolcu” eksperi başlıklı 60. yazımın bana herhangi bir bildirim yapılmadan, bana danışılmadan, sadece ama sadece siteye hukuki bir zarar gelebileceği gerekçesiyle yayından kaldırılması üzerine Sporx ile köşe yazarlığı bazında süregelmiş ilişkimi kopartma kararı aldım.
Zira benim mesai harcayıp, siteye ve bana herhangi bir hukuki geri dönüş yapılmaması adına binbir özen gösterdiğim yazılarıma beklediğim özeni göremediğim aşikardır.
Bu doğrultuda aldığım kararı, nadir de olsa düzenli takip eden okuyucularıma duyurmak istedim.
Sporx’e bundan sonraki yayınlarında ve doğrucu, hukuki yaklaşımla sürdürdüğü habercilik anlayışında başarılar dilerim.
Alper KAYA 
26.06.2012

2 yorum:

  1. Size helal olsun. Dünya dik durduğumuz yer kadardır, diz çöktüğümüz yer kadar değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bakalım biz de öyle diyoruz :)

      Sil

Sizin de söyleyeceğiniz şeyler var ise, eklemekten çekinmeyin lütfen...