12 Haziran 2012 Salı

Bölgesel Profesyonel Lig'e son nokta

Bir süredir, ligin ilgilileri ve ligdeki takımların takipçileri arasında dönüp duran bir iddia vardı. Hatta bu iddia o kadar ilerledi ki grupların belli olduğu yönünde sözler bile sarf edildi. Kimileri el altından kimileri açık açık bu bilgileri aldığını iddia etti. Neydi bu?

3. Lig'in iki yıl önceki "bölgesel" haline çevrilip yakın bölgelerdeki takımların birbirleri arasında oynatılıp iki kademeye çevrilmesi, klasman ve yükselme grupları olmak üzere (bu sistem iki yıl önceki halin sistemiydi) iki aşamalık bir lig yapılması iddiasından bahsediyorum. Adı bile hazırdı: Bölgesel Profesyonel Lig. Yani, bu isim şu demekti: Üçüncü Lig lağvedilmiştir.

Olmaz mı, niye olmasın? Sonuçta halihazırda iki yıl önce bu sistem işliyordu. Kulüplere soruldu ve ortak kanaat alınarak deplasman giderleri karşılanmak şartıyla TFF'yle uzlaşıldı, şimdiki sisteme geçildi. Neyse, sözü uzatmayalım.

Bölgesel Profesyonel Lig iddialarını TFF'ye yakın bir kaynağıma sordurttum. Olay asılsız bir iddiadan ibaretmiş, TFF'de dillendirilmiyormuş. Hele hele grupların belli olduğu iddiası fazlasıyla komik duruyormuş.

Ben üzerime düşüp bu durumu meraklılara iletiyorum, inanıp inanmamak size kalmış.

"Grup iddiaları nasıldı" diyenler için paylaşıyorum:



Yazıyı bitirmeden önce şu gruplara dair de bir şeyler söylemek istedim... Mantıken, "Bursa ekiplerinden Oyak Renault neden İstanbul grubunda?" başta olmak üzere bir çok sual takılıyor akla... Velhasıl-ı kelam, on yıldır dillendirilen Üçüncü Lig'in kapanma piyangosu bu yıl da vurmadı kimseyi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin de söyleyeceğiniz şeyler var ise, eklemekten çekinmeyin lütfen...