7 Haziran 2012 Perşembe

Ders: Şampiyonluk


Süper Lig'de Galatasaray çatısı altında sıkça dile getirilen lise - kulüp ilişkisi alt liglerde bir kulüp tarafından farklı bir boyuta taşınmış durumda.

Bölgesel Amatör Lig'de final maçında Zara Belediyespor'u 2-0 yenerek önümüzdeki sezon Erzincan'ı profesyonel liglerde temsil edecek olan tek kulüp olan Refahiyespor'un kadrosuna Fatih Anadolu Teknik Lisesi damgası!

Kadrosunun büyük çoğunluğu Erzincan doğumlu futbolculardan oluşan, Erzincanspor haricinde profesyonel liglerde boy gösterecek olan tek bölge takımı Refahiyespor'u şampiyonluğa taşıyan kadro ağırlıklı olarak ilk lisansını Fatih Anadolu Teknik Lisesispor'da almış futbolculardan oluşuyor.

Takımın as kadrosundan 10 futbolcunun futbola ilk başladığı veya amatör kulüp lisansı çıkarttığı adres, Fatih Lisesi'nin spor kulübü! Emre Bedir, Gökhan Kurutaş, Hakan Doğan, Kemal Çukadar, Mehmet Özden, Muhammed Özer, Okan Akdeniz, Selçuk Doğan, Vedat Çalık ve Yunus Yeşiltaş; Refahiyespor öncesi kariyerlerinde lise takımı olan oyuncular...

Refahiyespor daha önce 2009-2010 sezonunda terfi maçları için finale kalmış; finalde Erzincanspor'a 4-0 kaybederek belki de profesyonel lige giden yolu kapatmıştı. Geçtiğimiz sezon ise Bölgesel Amatör Lig'e yükselme maçında Erzincan'ı bu kez 3-2 yenerek Süper Amatör'de şampiyonluğunu ilan etmişti. Bu sezon yaşadığı şampiyonlukla peş peşe iki sezon aynı başarıyı göstermiş oldu.

HABER: ALPER KAYA

1 yorum:

  1. Biliyorsun, sık sık iş yerinde gecikmiş bir durum var ve MAÇ gerçekten görmek istiyorum, maçı izleyen arkadaşlara işkence ettim, skoru bulmak için her beş dakikada bir aradım, sonra internette bu yer https://skorexpress.com
    buldum ve skoru izliyorum ve arkadaşlarımı rahatsız etmiyorum

    YanıtlaSil

Sizin de söyleyeceğiniz şeyler var ise, eklemekten çekinmeyin lütfen...