19 Eylül 2012 Çarşamba

Levent Kale'nin Hakemlerden Çektiği...

Pazarspor kendisini transfer ettiğinde bu blogda bir yazı yazmıştık hakkında. Meğerse lig başlayalı, Levent'in başı hakemlerin açtığı dertlerden kurtulmamış...

İlk çıktığı maçta kulübü Pazarspor, Anadolu Üsküdar'ı 2-0 mağlup ederken altmış dakika sahada bulunan Levent'in attığı net bir gol, hakem Mehmet Güngör tarafından iptal edilmiş. Pozisyon şöyle:



Bu hafta ilk "resmi" golünü atmayı başarmış Levent. Pazarspor'un 1-0 geri düştüğü Kırıkhan deplasmanında skoru 1-1'e getirmiş ancak 75. dakikada oyundan çıkarken maçın hakemi Murat Erdoğan tarafından kırmızı kartla cezalandırılmış. Merak edip aradım, ilginç bir şey anlattı... Noktasına dokunmadan iletiyorum:

"Maçta, kasığımda çekme olduğu için kulübeye beni değiştirmelerini işaret ettim. İşaretimi hem hakem, hem de gözlemciler gördü... Sonra değişiklik kararı gelince kenara yürümeye başladım. Uzak bölgede olduğum için çıkışım doğal olarak gecikti, koşamadığım için oyundan çıkıyordum ve hakem iki kez gelip acele etmemi söyledi. İkisinde de kasığımı işaret ettim, kendimi sakatlayayım mı diyerek de sordum. Bir şey demedi ve oyuncu değişikliğini gerçekleştireceğimiz anda bana kırmızı kart gösterdi! Ayağımı sahanın dışına attığım an, bir düdük, kart! Bizim çocuklar da şaşırdı, yanına gittiklerinde hakem benim ona "Çıkmıyom lan", "Napacan" gibi şeyler söylediğimi söylemiş; oysa alakası bile yok... İşin daha da ilginci, rakibimiz 81. dakikada 2-1 öne geçtiğinde takım olarak oyunu geciktirdiler; üstelik benim kart gördüğüm pozisyonun aynısı gerçekleşti... Rakibin futbolcularından birisi 85. dakikada oyundan çıkarken kasıtlı olarak geciktirmesine karşın kartı geçtim, uyarı dahi gelmedi! Ben bunu hakeme de, gözlemciye de söyledim: Amacım zaman geçirmek olsaydı, sakatlandığımı herkese göstermişken yere yatıp sahaya sedye soktururdum..."

Ben yorum yapmadan, Levent'in sözlerini ve yukarıdaki pozisyonu iletiyorum. Sizce de hakemler Levent Kale'nin biraz üzerine gitmiyor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizin de söyleyeceğiniz şeyler var ise, eklemekten çekinmeyin lütfen...