9 Ekim 2013 Çarşamba

Erzincanspor Karanlıkta Kaldı

Bölgesel Amatör Lig 4. Grup’ta mücadele eden, teknik direktörlüğünü Hikmet Şıktaşlılar’ın yaptığı yarım asıra yakın tarihi olan Erzincanspor’un tesislerinin elektrikleri kesildi. Sezona maddi sıkıntılarla giren, sadece 20 futbolculuk bir kadroya sahip Erzincan temsilcisinin iki dağ arasında kalan tesislerinde borçtan dolayı elektrikler kesildi. Takım, idmanları ve tesislerdeki akşam yemeklerini jeneratör yardımıyla sürdürüyor.
Kulübün, 2012 yılında da dört yıllık borç nedeniyle elektrikleri kesilmiş; futbolcuların mum ışığında oturdukları görüntüleri ses getirmişti.
Grubundaki 14 takımın 6’sının belediye takımı olmasıyla, rakiplerinin maddi güçleri karşısında yarışa bu koşullarda nasıl devam edeceği tartışma konusu olan kırmızı siyahlılar ilk üç maçında iki puan topladı.

1 yorum:

  1. Dostum, acilen paraya ihtiyacın varsa, finansal sorunlara en iyi çözümün bu site https://musterek-bahis.biz.tr olacağını düşünüyorum . Sporu çok seviyorum ve genellikle spor müsabakasının hesabını tahmin ediyorum ve bu becerilerin yardımıyla spor bahislerini kazanıyorum

    YanıtlaSil

Sizin de söyleyeceğiniz şeyler var ise, eklemekten çekinmeyin lütfen...