25 Temmuz 2011 Pazartesi

Cavcav?

ilhan cavcav, fb formaları, fenerbahçe formaları, sahte formalar
Bari arkadaki amblemi kaldırsaydın!

Şike olayını sessizce izledim. Hiç konuşmadım, yazmadım da. Gençlerbirliği'ni kendimce desteklerim. Bir soruşturma varsa dahil olmasını, yargılanmasını ve aklanacaksa aklanmasını tercih ederdim. Büyük ihtimalle şu aşamada aklanmış görünüyor da... Yine de Cavcav'ın konuşmaları güzel değildi...

Ben isterdim ki, "Anadolu'nun GÖTÜ kalktı... İstanbul'dan şampiyon çıkmalı" diyen bir adamı savunacaksa Kulüpler Birliği Başkanı ceketini çıkarmalıydı. Yapamadı. Çünkü o ceketi çıkarınca iki sıfatı kalıyor, ya "Gençlerbirliği Başkanı", ya da "Fenerbahçe Kongre Üyesi". E adama derler, "Sen bir sus kardeş..."

TFF'ye kurumlar ve kişilerin ayrı olduğunu söylemiş mesela İlhan Cavcav. Peki o zaman, taraftarlar arasında para toplasın ve maç satın alsın. Nasılsa kurumdan ayrısın. Şike de yapsan, kendi hayrına(!) yapıyorsun. Ve bir de, "Küme düşme olursa Türk futbolu uçuruma düşer..." veczine imza atmış... Peki Cavcav Başkan, İtalya'da koca Juventus'u düşürdüler... Şimdi İtalya futbolu ne durumda sence? Gençlerbirliği Juve'yle maç yapsa kaç yer? Uçuruma mı düşmüş İtalyanlar?

Ve bir not, ağızbirliği etmişçesine "Ben şike yaparım, Tayfur yapmaz..." diyenler iyi tongaya düştü. Zira -belki şimdi inkar eder ama meclis tutanaklarında kayıtlı- 2005 yılında yaptığı açıklamada Tayfur Havutçu'nun kendilerine şike teklif ettiğini söylemişti Cavcav... Şimdi inkar etse kaçımız şaşırırız?

1 yorum:

  1. Başlangıçta güvenilir bir bahisçi seçmenizi tavsiye ederim, böylece daha sonra para ödemede sorun yaşamazsınız. Bu seçenek https://1x-bet.info.tr/onebahis-ile-1xbet-giris-islemi-hakkinda/'e aşina olmanızı tavsiye ederim. Büyük katsayılar var ve para dürüstçe ödeniyor. Futbolla ilgileniyorsanız, bu yeterli olmalıdır.

    YanıtlaSil

Sizin de söyleyeceğiniz şeyler var ise, eklemekten çekinmeyin lütfen...