10 Temmuz 2011 Pazar

Beni İnandıramazsınız

İsterseniz bugün Fenerbahçe'yi... Ve Bursa'yı... Ve Galatasaray'ı... Ve hatta Süper Lig'in tüm kulüplerini aşağı düşürün. Beni temiz bir lige, temiz bir ülke futboluna inandıramazsınız.

Mesela, tuttuğunuz takım haricinde en sempatik bulduğunuz takımlar hangileridir?

Benim var bir sürü. Bunlardan birisi de Çanakkale Dardanelspor'dur. Düşe düşe bi' hal oldular ama olsun. Düştüyse ölmedi ya, kalkacak bir gün. Ama bana şu videonun izahını yapamazsınız, bana sempatik bulduğum adamları dövmeye izin veren federasyonu; bundan rant sağlayan rakibi; sesini çıkarmayan medyayı sevdiremezsiniz.



Bu çocukların maruz kaldığı haksızlığın onda birine tek bir maçta, iki pozisyonda bir İstanbul güzeli maruz kalsa elli yıl sonra bile "Hakkımız yendi", "Şampiyonluğumuz O MAÇTA çalındı" bıdı bıdısı yaparsınız. Bu ülke, üçüncü ligiyle; amatör kümesiyle hesaplaşmadığı sürece şikeyle hesaplaşamaz. Beni inandıramazsınız.

Belki ben bile inanırım ama, şu videodaki 11 kırmızı beyazlıya öldürseniz inandıramazsınız...

1 yorum:

  1. Neden sizi zorlamak? Sadece al ve dene. Burada https://azscore-tr.com hesapları analiz edebilir ve spor bahisleri yapabilirsiniz. Eminim başarıyı bekleyeceksiniz, tıpkı benim her zaman yaptığım gibi

    YanıtlaSil

Sizin de söyleyeceğiniz şeyler var ise, eklemekten çekinmeyin lütfen...